ماندگار سرویس

09124100143

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران

ماندگار سرویس مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران است که با تیمی مجرب و متخصص، به موقع و با کیفیت، مشکلات ماشین ظرفشویی شما را رفع می‌کند.
از تعمیرات ساده تا مشکلات پیچیده، “ماندگار سرویس” با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و قطعات اصلی، به شما اطمینان می‌دهد که ماشین ظرفشویی شما به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌شود.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران 

سرویس – عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران
تعمیر برد ماشین ظرفشویی – پمپ آب  – موتور ماشین ظرفشویی – تایمر – ترموستات و… 

تعمیرکار تخصصی ماشین ظرفشویی در غرب تهران

تعمیرگاه مجهز ماندگار سرویس ، تمام برندهای ایرانی و خارجی ظرفشویی در کمترین زمان ، عیب یابی و تعمیر می کند :

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی –  سامسونگ –  پاکشوما –  کرال –  بوش – AEG –  بکو – بلومبرگ – دوو –  شارپ –  کنوود –  موریس –  الگانس –  مدیا –  ایندزیت – جی پلاس –  امرسان – کندی –  مجیک –  ایکس ویژن –  سام –  زیرووات –  ویرپول –  ایندزیت –  ظرفشویی کنوود –  هیوندای –  ریتون –  کروپ –  سپهر الکتریک –  بیشل –  هیتاچی –  سینجر –  جنرال آدمیرال –  موریس – هیمالیا –  وست پوینت –  ایوولی –  یونیوا –  تکنوهاوس – ماشین ظرفشویی مجیک شف و …

اعزام فوری تعمیرکار ماشین ظرفشویی به تمام محله ها و مناطق غرب تهران

پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ،  شهرک غرب ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و …

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران شامل چیست؟

تکنسین های ماندگار سرویس با اعزام و مراجعه سریع به محل ، می توانند دستگاه معیوب را مورد بررسی – عیب یابی و تعمیر قرار دهند . مهمترین خدمات مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران به شرح زیر است :
• عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی در منزل .
تعمیرات تخصصی ماشیم ظرفشویی : تعمیر شیر آب، تعویض موتور، تعمیرات الکتریکی و غیره
• استفاده از قطعات اورجینال و اصل برای تعمیرات
• سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی برای جلوگیری از خرابی‌های احتمالی
• نصب اصولی و طبق استاندارد ماشین ظرفشویی.
• مشاوره برای نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه پس از تعمیر
توصیه می‌شود برای اطلاعات دقیق‌تر و دریافت خدمات، با ماندگار سرویس تماس بگیرید تا بتوانید از خدمات تعمیراتی مطمئن و با کیفیت بهره‌مند شوید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران می‌تواند بر اساس نوع خرابی، برند و مدل دستگاه، و همچنین قطعات مورد نیاز برای تعمیر متفاوت باشد.
به طور معمول، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی پس از بررسی اولیه و اطلاع از نوع خرابی قابل براورد است و می‌تواند بسته به شرایط مختلف و مواردی مانند نوع مشکلات و استفاده از خدمات حرفه‌ای، متفاوت باشد. تکنسین های ماندگار سرویس قبل از اقدام به تعمیر ، حدود قیمت تعمیرات را به شما اعلام می کنند .

علائم خرابی ماشین ظرفشویی چیست؟

علائم خرابی ماشین ظرفشویی ممکن است متنوع باشند و بستگی به نوع خرابی و مدل دستگاه دارد. اما برخی از علائم خرابی رایج در ماشین ظرفشویی عبارتند از:

1. عدم شستشوی کامل ظروف : ظروف و لوازم ظرفشویی پس از چرخه شستشو به درستی تمیز نمی‌شوند و روی آن‌ها لکه‌ها باقی می‌ماند.
2. نشت آب : آب در هنگام استفاده از دستگاه از بخش‌هایی از ماشین ظرفشویی که باید نشت نکند، نشت می‌کند. ممکن است آب از درب، لوله‌ها یا سیستم تخلیه نشت کند.
3. صدای غیرعادی : شنیدن صداهای غیر معمول مانند صداهای خرد شدن، صداهای خش خش، صداهای وزش و غیره که قبلاً از دستگاه شنیده نمی‌شدند.
4. عدم خشک شدن ظروف پس از شستشو : ظروف و لوازم ظرفشویی پس از چرخه شستشو به درستی خشک نمی‌شوند و باقی‌مانده آب روی آن‌ها باقی می‌ماند.
5. دستگاه روشن نمی شود : ممکن است دستگاه به درستی روشن نشود و هیچ واکنشی به دکمه‌ها یا دستورات ظاهر نشود.
6. عملکرد نامناسب دستگاه: ممکن است دستگاه به درستی چرخه شستشو را انجام ندهد، با خطا مواجه شود یا دستورات را به درستی اجرا نکند.
7. بوی نامطبوع: در صورتی که دستگاه به طور مداوم بوی نامطبوعی را منتشر کند، ممکن است خرابی در سیستم تخلیه یا سیستم مواد شوینده وجود داشته باشد.
8. نمایش خطاها یا کد خطا: برخی از ماشین‌های ظرفشویی با داشتن صفحه نمایشگر قادر به نمایش خطاها یا کدهای خطا هستند. این کدها معمولاً در دفترچه راهنما یا راهنمای دستگاه توضیح داده شده‌اند.
9. بروز مشکلات در سیستم تخلیه: اگر آب به درستی از دستگاه تخلیه نشود، ممکن است به دلیل انسداد لوله تخلیه یا خرابی در پمپ تخلیه باشد.
10. خرابی در سیستم کنترل دما: اگر دمای آب به درستی کنترل نشود، مشکل ممکن است در سنسورهای دما، ترموستات یا مدارهای کنترل باشد.
11. خرابی در سیستم الکتروموتور: اگر موتور دستگاه خراب شود، ماشین قادر به انجام چرخه‌های شستشو نخواهد بود.
12. خرابی در سیستم کنترل شوینده‌ها: اگر سیستم مواد شوینده به درستی کنترل نشود، ممکن است لوازم ظرفشویی به درستی شسته نشوند یا مشکلات دیگری رخ دهد

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما هر یک از این علائم را نشان دهد، ممکن است نیاز به تعمیر و خدمات تخصصی داشته باشد. با ماندگار سرویس تماس بگیرید تا مشکل در کمترین زمان تشخیص داده و تعمیر نماید.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران

اقدامات اولیه قبل از تماس با تعمیرکار

در صورت ماهده علائمی از خرابی ، قبل از تماس با تعمیرکار ، می توانید موارد زیر را بررسی کرده و ممکن است مشکل رفع شود . همچنین، استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه می‌تواند در تشخیص دقیق‌تر مشکلات کمک کننده باشد.
1. بررسی برق دستگاه: اطمینان حاصل کنید که دستگاه به درستی به برق متصل است و پریز مربوطه برق دارد .
2. چک کردن قفل درب: مطمئن شوید که درب دستگاه به درستی بسته شده و قفل آن سالم است.
3. بررسی شیلنگ‌ها و فیلترها: انسداد شیلنگ تخلیه یا فیلتر می‌تواند مانع تخلیه آب شود..
4. بازرسی دیسپنسر مواد شوینده: اگر قرص شوینده باز نمی‌شود، ممکن است دیسپنسر خراب باشد.
اگر پس از انجام این بررسی‌ها همچنان مشکلی وجود داشت، توصیه می‌شود که برای جلوگیری از آسیب بیشتر، با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید. .

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران در منزل  یکی از خدمات ماندگار سرویس است. تکنسین های ماندگار سرویس برای تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران ، به محل مراجعه کرده و دستگاه را مورد عیب یابی و تعمیر قرار می دهند.
تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل توسط ماندگار سرویس مزایای زیادی برای مشتریان دارد.

1. صرفه‌جویی در وقت و هزینه : تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل، موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های حمل و نقل می شود زیرا نیازی به حمل ماشین ظرفشویی به تعمیرگاه و پرداخت هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و کارگری ندارید .

2. نظارت بر روند تعمیر : تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل به شما امکان می‌دهد تعمیرات را به صورت مستقل نظارت کنید و از روند آن آگاهی داشته باشید.

3. تعمیرات سریعتر : با تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل، می‌توانید برای انجام تعمیرات به سرعت اقدام کنید. این بدان معناست که نیازی به انتظار برای نوبت گرفتن در تعمیرگاه یا انتظار برای تحویل دوباره ماشین ظرفشویی ندارید.

4. مشاوره و آموزش پیشگیری از تکرار عیب : با تعمیر ماشین ظرفشویی خود، می‌توانید تجربه‌ی یادگیری جدیدی کسب کنید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا با اصول عملکرد ماشین ظرفشویی آشنا شوید و در آینده طبق مشاوره تکنسین ، کمتر دستگاه نیاز به تعمیر خواهد داشت.

 پیشگیری از خرابی و افزایش عمر مفید ماشین ظرفشویی

برای پیشگیری از خرابی و افزایش عمر مفید ماشین ظرفشویی خود، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. رعایت دستورالعمل‌های تولید کننده: بررسی کنید که دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تعمیر و نگهداری توسط تولید کننده چه توصیه‌هایی داده شده است و آن‌ها را به دقت دنبال کنید.

2. بارگیری متعادل دستگاه : مطمئن شوید که ظرف‌ها و لوازم ظرفشویی را به طور متعادل در دستگاه قرار دهید. بارگیری بیش از حد و نامتعادل می‌تواند به عملکرد نامناسب و خرابی‌های بیشتر منجر شود.

3. پیش‌شستشوی مناسب: ظرف‌ها را قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی به طور کامل پیش‌شستشو کنید. لکه‌های مقاوم و آلودگی‌های سخت ممکن است باعث مشکلات در عملکرد ماشین شوند.

4. استفاده از مواد شوینده مناسب: از مواد شوینده مورد توصیه تولید کننده استفاده کنید. مواد شوینده ناسازگار ممکن است سبب خرابی قطعات داخلی ماشین ظرفشویی شود.

5. تمیز کردن و نگهداری منظم: ماشین ظرفشویی را به طور منظم تمیز کنید و از رسوبات و آلودگی‌ها درون ماشین جلوگیری کنید. همچنین، بررسی کنید که آب درون ماشین به طور صحیح جریان داشته باشد.

6. استفاده از برنامه‌های مناسب: برنامه‌های شستشوی متنوعی در ماشین ظرفشویی وجود دارد. برنامه‌ای را انتخاب کنید که به نیازهای شستشوی خاص شما بیشترین تطابق را داشته باشد.

7. عدم بارگیری زیاد: دستگاه را با قرار دادن بیش از حد ظرف‌ها و لوازم ظرفشویی بارگیری نکنید. بارگیری زیاد می‌تواند باعث عدم عملکرد بهینه و خرابی قطعات دستگاه شود.
تعداد ظروف و لوازم ظرفشویی را بر اساس ظرفیت ماشین ظرفشویی خود تنظیم کنید و از بارگیری زیاد خودداری کنید. این اقدام می‌تواند فشار روی سیستم و قطعات داخلی را کاهش داده و عمر مفید ماشین را افزایش دهد.

8. سرویس و نگهداراری منظم: در صورت بروز هرگونه خرابی یا نقص در عملکرد ماشین ظرفشویی، آن را تعمیر کنید. همچنین، نگهداری دوره‌ای ماشین، شامل تمیزکردن فیلترها و برس‌ها، بررسی و تنظیم میزان جریان آب و سیستم‌های دیگر می‌تواند به خوبی عملکرد ماشین را حفظ کند.

9. آبکشی مناسب: پس از پایان چرخه شستشو، مطمئن شوید که آب به طور کامل از داخل ماشین ظرفشویی خارج می‌شود. رسوبات آب می‌توانند عملکرد ماشین را تحت تأثیر قرار دهند و خرابی‌هایی ایجاد کنند.

10. تمیزکاری درب و لبه‌ها: درب و لبه‌های ماشین ظرفشویی را نظافت کنید و از وجود ذرات خارجی و رسوبات جلوگیری کنید. این اقدام می‌تواند از رطوبت و نفوذ آب به داخل ماشین جلوگیری کرده و خرابی را کاهش دهد.

مراقبت منظم و عملکرد صحیح می‌تواند عمر مفید ماشین ظرفشویی شما را افزایش دهد. همچنین، در صورت بروز هرگونه خرابی یا نقص، حتما از تعمیرکاران مجاز و مجرب کمک بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران
تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران

چرا ماشین ظرفشویی روشن نمی شود؟

این مشکل می‌تواند به دلیل مشکلات ساده‌تری مثل قطع برق یا مشکل در دکمه روشن/خاموش باشد، یا به دلیل مشکلات پیچیده‌تری مثل مشکل در قطعات داخلی ماشین ظرفشویی که توسط تعمیرکار قابل تشخیص و رقع می باشد.
برای رفع مشکل، این مراحل انجام می شود :

1. بررسی تامین برق دستگاه : مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی به برق وصل شده و کلید برق روشن است . مطمئن شوید کابل برق ماشین ظرفشویی به طور صحیح به پریز متصل شده باشد.

2 .دکمه روشن/خاموش: اگر ماشین ظرفشویی دکمه خاصی برای روشن کردن دارد، مطمئن شوید که دکمه روشن/خاموش به درستی فشار داده شده باشد .

3. سیم‌کشی و قطعات داخلی: ممکن است برخی از سیم‌ها درون ماشین ظرفشویی قطع شده باشند یا قطعات داخلی خراب شده باشند.

4. خرابی برد کنترل: ممکن است برد کنترل ماشین ظرفشویی دچار خرابی شده باشد. . اگر ماشین ظرفشویی دارای صفحه نمایش یا کنترل دیجیتال است، مطمئن شوید که هیچ پیام خطا یا کدی روی آن نمایش داده نمی‌شود.

تکنسین های ماندگار سرویس با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران می نمایند.

چرا ماشین ظرفشویی خوب نمی شوید؟

اگر ماشین ظرفشویی به درستی عمل نمی‌کند، می‌تواند به دلیل چندین عامل مختلف باشد. در ادامه، به چند دلیل ممکن می پردازیم :

1. آب کم یا زیاد : ممکن است سطح آب ماشین ظرفشویی نادرست باشد. اگر آب زیادی در ماشین باقی مانده باشد، ممکن است لوله‌ها یا فیلترها مسدود شده باشند. اگر آب کمی وجود داشته باشد، ممکن است شیر آب یا فیلتر آب ماشین ظرفشویی مسدود شده باشد یا خط آب بریده باشد.

2. فیلترهای آب : اگر فیلترهای ماشین ظرفشویی کثیف شده باشند، احتمالاً عملکرد ماشین را تحت تأثیر قرار داده‌اند. این فیلترها باید به طور دوره‌ای تمیز شوند یا تعویض شوند.

3. استفاده از مواد شوینده نامناسب : استفاده از مواد شوینده نامناسب می‌تواند باعث ایجاد جرم و رسوبات درون ماشین ظرفشویی شود که مانع از عملکرد بهینه آن می‌شود. همچنین، استفاده از مقادیر زیادی از مواد شوینده نیز می‌تواند به مشکلاتی منجر شود.

4. آب ورودی : کیفیت آب ورودی به ماشین ظرفشویی نیز می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. آب دارای افزودنی‌های زیاد، مواد جامد معلق یا سختی زیاد می‌تواند باعث خشک شدن پلیت‌ها، لکه‌های زنگ ‌زدگی یا رسوبات باشد.

5. خرابی قطعات داخلی : اگر برخی از قطعات داخلی ماشین ظرفشویی مثل پمپ آب یا موتور خراب شده باشند، عملکرد آن تحت تأثیر قرار می‌گیرد و ممکن است به طور صحیح کار نکند.

تکنسین های ماندگار سرویس می توانند هر نوع عیب ماشین ظرفشویی را با بالاترین کیفیت تعمیر و رفع نمایند.

علت نشت آب از ماشین ظرفشویی چیست؟

نشت آب از ماشین ظرفشویی می‌تواند به دلیل چندین عامل مختلف باشد.

1. لاستیک درب ماشین ظرفشویی : در برخی مواقع، لاستیک درب ماشین ظرفشویی ممکن است خراب یا کثیف شده باشند، که می‌تواند منجر به نشت آب شود. بررسی کنید که آیا لاستیک درب ماشین ظرفشویی صحیح و سالم هستند یا خیر.

2. لوله‌ها و اتصالات : لوله‌ها و اتصالات درونی ماشین ظرفشویی ممکن است دچار سوراخ یا شکستگی شده باشند که منجر به نشت آب می‌شود. بررسی کنید که آیا هر گونه ترک یا آسیب در لوله‌ها و اتصالات وجود دارد یا خیر.

3. مجرای خروج آب : در برخی مواقع، ممکن است خروجی آب از ماشین ظرفشویی مسدود شده باشد، که باعث بالا رفتن فشار آب و نشت آب می‌شود. بررسی کنید که آیا خروجی آب و لوله آب چک شده و تمیز است یا خیر.

4 . شیر آب ورودی: شیر آب ورودی به ماشین ظرفشویی ممکن است خراب یا ناقص باشد، که باعث نشت آب می‌شود. بررسی کنید که آیا شیر آب درست بسته شده است و هیچ ترکی در آن وجود ندارد.

5. خرابی پمپ : پمپ آب ماشین ظرفشویی ممکن است خراب یا ناقص باشد که باعث نشت آب می‌شود. بررسی کنید که آیا پمپ به درستی عمل می‌کند و هیچ ترکی در آن وجود ندارد.

ممکن است نشت آب به دلیل بارگیری زیاد، استفاده از مواد شوینده غیر مناسب، یا اشکال در عملکرد ماشین ظرفشویی باشد. برای تشخیص و تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران ، با ماندگار سرویس تماس بگیرید.

با ماندگار سرویس تماس بگیرید

تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی – تعمیر یخچال – تعمیر ماشین ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *