ماندگار سرویس

09124100143

مرکز تخصصی تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت

تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت در مجموعه ماندگار سرویس ، توسط تکنسین های مجرب و تجهیزات پیشرفته عیب یابی و تعمیر انجام می شود. 
در ماندگار سرویس برای تعمیر برد و قطعات سوخته  ، از قعات اصل و با کیفیت استفاده شده تا عمر مفید برد تعمیر شده بیشتر شده و سالها قابل استفاده باشد. 

ماندگار سرویس مرکز تخصصی تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت

– برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر ، تماس بگیرید.
– پذیرش درخواست تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت از سراسر کشور

تعمیر برد تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت ایرانی تعمیر برد تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت خارجی
عیب یابی و تعویض قطعات معیوب برد تعمیر برد تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت در کمترین زمان

تعمیرات تخصصی برد کولر گازی و اسپلیت ایرانی و خارجی

جنرال گلد – ایران رادیاتور – جی پلاس – هایسنس – تی سی ال – ال جی – سامسونگ – جنرال – گرین – تراست – اورینت – امرسان – هیوندای – میتسوبیشی – هایر – میدیا – هیتاچی – هاردستون – گری – زانتی – ایوولی – اجنرال – وست پوینت – یونیوا ، آر تی سی و…

 برد کولر گازی چیست؟

برد کولرگازی، قطعه ای الکترونیکی است که وظیفه کنترل کولرگازی را بر عهده دارد. این برد معمولاً شامل یک مدار الکترونیکی مجهز به چندین قطعه الکترونیکی مانند ترانزیستور ها، رله ‌ها، مقاومت ‌ها، کانکتور ها و سایر قطعات الکترونیکی است.
برد کولرگازی، عملکرد کولرگازی را کنترل می‌ کند و سیگنال‌ های مورد نیاز برای کارکرد کولرگازی را به قطعات دیگر ارسال می‌ کند. این برد، در بسیاری از مدل‌ های کولر ازی وجود دارد و در صورتی که برد خراب شود، کولر گازی دچار مشکل خواهد شد و ممکن است کار نکند.

دلایلی که موجب خرابی برد کولرگازی می شوند

دلایل خرابی برد کولر گازی ممکن است متنوع باشد، برخی از این دلایل عبارتند از:

1. خرابی قطعات الکترونیکی

خرابی قطعات الکترونیکی مانند تراشه ‌های الکترونیکی، مقاومت‌ ها، کاندنساتور ها و دیگر قطعات الکترونیکی موجود در برد، می‌تواند باعث خرابی کنترل کننده یا همان برد کولر گازی شوند.

2. عدم استفاده صحیح

استفاده نامناسب از برد کولر گازی مانند عدم رعایت دمای مناسب، عدم تنظیم درست تنظیمات و غیره می ‌تواند باعث خرابی برد کنترل کننده کولر گازی شود.

3. عدم تهویه درست

عدم تهویه درست در محیطی که کولر گازی در آن نصب شده است، می ‌تواند باعث خرابی برد شود. در برخی موارد، این مشکل ممکن است به دلیل کمبود هوای تمیز، آلودگی و گرد و غبار ایجاد شود.

4. عدم نگهداری و تعمیر به موقع

عدم نگهداری و تعمیر به موقع کولرگازی و برد آن، می‌ تواند باعث خرابی برد شود. برای پیشگیری از خرابی برد، بهتر است که کولر گازی و برد آن، به صورت دوره ‌ای توسط تعمیرکاران مجرب بازدید و مورد بررسی قرار گیرند.

5. نوسانات برق

نوسانات برق می‌ تواند باعث خرابی برد کولر گازی شود. این نوسانات می‌تواند به دلیل ولتاژ پایین، افزایش ولتاژ یا سایر مشکلات برقی در شبکه توزیع برق رخ دهد.

6. نصب نادرست

نصب نادرست کولرگازی و برد آن، می ‌تواند باعث خرابی برد شود. در برخی موارد، نصب نادرست ممکن است باعث تماس غیر مستقیم بین اتصالات برد و برق شود که می ‌تواند باعث خرابی برد شود.

7. خرابی سیستم ضد یخ زدگی

سیستم ضد یخ‌ زدگی برای جلوگیری از یخ ‌زدگی در داخل کولرگازی و برد آن نصب شده است. در صورت خرابی این سیستم، ممکن است یخ در داخل کولرگازی تجمع کرده و باعث خرابی برد شود.

8. دمای بالا

دمای برد کولرگازی باید در حد مشخصی باشد و در صورتی که گرمای برد بیش از حد زیاد شود، می‌تواند باعث خرابی برد شود.

مرکز تخصصی تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت
مرکز تخصصی تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت

چگونه می توان از خرابی برد کولرگازی جلوگیری کرد؟

برای جلوگیری از خرابی برد کولر گازی، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

1. استفاده از کولرگازی با کیفیت

استفاده از کولرگازی با کیفیت و مطابق با استاندارد های مربوطه، می‌ت واند از خرابی برد آن جلوگیری کند. برای انتخاب بهترین کولرگازی، بهتر است قبل از خرید، اطلاعات لازم را در مورد برند، کیفیت ساخت، ویژگی ‌ها و قیمت آن جمع‌آوری کرده و سپس تصمیم‌ گیری نمایید.

2. نگهداری و تعمیر به موقع

نگهداری و تعمیر به موقع کولرگازی و برد آن، می ‌تواند از خرابی برد جلوگیری کند. برای این منظور، بهتر است که کولرگازی و برد آن، به صورت دوره ‌ای توسط تعمیرکاران مجرب بازدید و مورد بررسی قرار گیرند.

3. جلوگیری از نوسانات برق

جلوگیری از نوسانات برق و استفاده از یک سیستم پایدار و با کیفیت برقی، می‌ تواند از خرابی برد کولرگازی جلوگیری کند.

4. نصب کولرگازی در محیط مناسب

برای جلوگیری از خرابی برد کولرگازی، باید کولر گازی را در محیط مناسبی نصب کنید. به عنوان مثال، نباید کولر گازی را در محیط های خیلی گرم و رطوبت بالا قرار دهید.

5. نظافت منظم

برای جلوگیری از خرابی برد کنترل کننده کولرگازی، باید برای کولرگازی نظافت و نگهداری منظمی انجام دهید. به عنوان مثال، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل کولر گازی، باید از پوشش مناسب برای آن استفاده کنید.

6. استفاده از سیستم های حفاظتی

استفاده از سیستم ‌های حفاظتی مانند رله حرارتی و رله جریان، می‌ تواند باعث کاهش خرابی برد کنترل کننده کولر گازی شود. این سیستم ‌ها به صورت خودکار، خاموش شدن کولرگازی را در صورت بروز مشکلاتی مانند افزایش دما یا جریان بیش از حد، فراهم می ‌کند.

7. نصب فیلتر

نصب فیلتر در کولرگازی می ‌تواند از ورود گرد و غبار به داخل کولر گازی جلوگیری کند و در نتیجه مانع از خرابی برد آن شود.

8. نصب صحیح دستگاه

نصب کولرگازی و برد آن، توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ ای انجام شود. نصب نادرست کولرگازی و برد آن ممکن است باعث خرابی برد شود.

ماندگار سرویس، مرکزتخصصی تعمیر برد کولر گازی و اسپلیت ایرانی و خارجی

خپلی سرویس مرکز معتبر و شناخته شده در زمینه تعمیرات تخصصی برد کولرگازی می باشد که بیش از یک دهه است در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد.

تکنسین های ماندگار سرویس به طور کامل آموزش دیده اند و بر تمامی مشکلات برد کولرگازی تسلط دارند. بنابراین، شما می توانید در صورت بروز مشکل در برد کولر گازی با این مرکز تماس گرفته و برای تعمیر آن کمک بگیرید. 

با ماندگار سرویس تماس بگیرید

تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی – تعمیر یخچال – تعمیر ماشین ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *