ماندگار سرویس

09124100143

مرکز تخصصی تعمیر برد ماشین لباسشویی

تعمیر برد ماشین لباسشویی بطور تخصصی با استفاده از تجهیزات پیشرفته عیب یابی و تکنسین های مجرب در ماندگار سرویس انجام می شود. 
برد ماشین لباسشویی، یک قطعه الکترونیکی است که وظیفه کنترل و مدیریت عملکرد ماشین لباسشویی را بر عهده دارد. این برد شامل چندین مدار الکترونیکی است که با همکاری یکدیگر، از اجرای درست و بهینه برنامه ‌های مختلف ماشین لباسشویی، از جمله برنامه ‌های شستشو، نرم ‌کننده، پخش کننده، خشک کننده و دیگر وظایف مرتبط با این دستگاه، اطمینان حاصل می ‌کنند.

ماندگار سرویس مرکز تخصصی تعمیر برد ماشین لباسشویی

– برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر ، تماس بگیرید.
– پذیرش درخواست تعمیر برد ماشین لباسشویی از سراسر کشور

تعمیر برد ماشین لباسشویی های ایرانی تعمیر برد ماشین لباسشویی خارجی
عیب یابی و تعویض قطعات معیوب برد تعمیر برد ماشین لباسشویی در کمترین زمان

تعمیرات تخصصی برد ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی

پاکشوما – اسنوا – دوو – سامسونگ – ال جی – بوش – کندی – کنوود – ایکس ویژن – جی پلاس – تی سی ال – زیرووات  – کرال – پارس خزر – امرسان – مایدیا – هیمالیا – مجیک – هیوندای – هاردستون – کروپ – ایندزیت – جنرال – ویرپول – سپهر الکتریک – AEG  – آبسال – ارج – حایر – هیتاچی – هایسنس – آریستون ، بست – آرچیلیک – تکنوهاوس – لایف – الگانس – بنس – سام – وست پوینت – جنرال هاوس – بکو – بهی – بیم و…

8 عامل خرابی برد ماشین لباسشویی

برد ماشین لباسشویی به دلیل کارکرد پیچیده ‌ای که دارد، با خطا های مختلفی مواجه می ‌شود. این خطا ها ممکن است به دلیل عیب در مدار الکترونیکی، برق‌رسانی نامناسب، خرابی در قطعات مکانیکی و یا دلایل دیگری باشند.
برای رفع مشکل برد ماشین لباسشویی، ابتدا باید به دلیل بروز خطا و علت آن را پیدا کنید. یکی از راه ها برای انجام این کار، مشاهده کد خطا است که بسته به مدل دستگاه و برند آن، ممکن است متفاوت باشد که می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه به طور کامل از آن آگاهی پیدا کنید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی
تعمیر برد ماشین لباسشویی


دلایل خرابی برد ماشین لباسشویی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1. استفاده نادرست

استفاده نادرست از ماشین لباسشویی مانند استفاده از مواد شوینده نامناسب، بار زیاد و سرعت بالا، می ‌تواند باعث خرابی برد شود.

2. نوسانات برق

نوسانات برق و ولتاژ نامناسب می‌ تواند باعث خرابی برد ماشین لباسشویی شود.

3. شوک الکتریکی

شوک الکتریکی ممکن است باعث خرابی برد شود. این مشکل ممکن است به دلیل استفاده نادرست از ماشین لباسشویی و یا نصب نادرست آن باشد.

4. آب رسانی نامناسب

آب‌ رسانی نامناسب می‌ تواند باعث خرابی برد شود. این مشکل ممکن است به دلیل نصب نادرست لوله‌ های آب، استفاده از آب ناخالص و یا استفاده از مواد شیمیایی نامناسب باشد.

5. گرد و غبار

گرد و غبار ممکن است به دلیل نصب نادرست ماشین لباسشویی و یا عدم تمیز کردن منظم آن، باعث خرابی برد شود.

6. تغییرات دمای محیط

تغییرات دمای محیط نیز ممکن است باعث خرابی برد شود. این مشکل ممکن است به دلیل نصب نادرست ماشین لباسشویی در محیط‌ های نامناسب و یا عدم توجه به شرایط دمایی محیط باشد.

7. خرابی قطعات مکانیکی

در صورتی که قطعات مکانیکی مانند موتور، پمپ، صفحه‌ لمسی و یا دیگر قطعات مکانیکی دچار خرابی شوند، می توانند منجر به خرابی برد نیز شوند.

8. خطا در برق رسانی

خطا در برق‌ رسانی ممکن است به دلیل نقص در شبکه برق، نصب غیر استاندارد تجهیزات برقی و یا بالا رفتن ولتاژ رخ دهد و به برد ماشین لباسشویی آسیب برساند.

مرکز تعمیر برد ماشین لباسشویی
مرکز تعمیر برد ماشین لباسشویی

چگونه از خرابی برد ماشین لباسشویی جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از خرابی برد ماشین لباسشویی، می‌توانید از روش‌ های زیر استفاده کنید:

1. رعایت دستورالعمل های استفاده

برای استفاده از ماشین لباسشویی، دستورالعمل‌ های استفاده را با دقت رعایت کنید. به عنوان مثال، قرار دادن بار اضافه، استفاده از مواد شوینده نامناسب، استفاده از آب با دمای بالا و غیره ممکن است باعث خرابی برد شود.

2. نصب و نگهداری صحیح

مطمئن شوید که ماشین لباسشویی به درستی نصب شده است و هیچ قطعه‌ ای از آن به هیچ وجه شل یا خراب نشده است. همچنین، برای جلوگیری از ترکیدن سیم ‌ها و اتصالات، آنها را کاملا محکم کنید.

3. تمیز کردن منظم

ماشین لباسشویی را منظم تمیز کنید و برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ماشین، درب آن را بعد از استفاده ببندید.

4. استفاده از آب نرم

استفاده از آب نرم می ‌تواند باعث کاهش تجمع رسوبات در داخل ماشین لباسشویی شود و از خرابی برد آن جلوگیری کند.

5. استفاده از مواد شوینده مناسب

مطمئن شوید که از محصولات شوینده مناسب برای شستن لباس ‌ها استفاده می ‌کنید. برای مثال، استفاده از مواد شوینده سخت مانند سفید کننده و یا خیس کننده‌ های بر پایه‌ کلر ممکن است باعث خرابی برد شود.

6. بررسی دوره ای

برای جلوگیری از خرابی برد ماشین لباسشویی، بهتر است به صورت دوره‌ای آن را چک کرده و در صورت لزوم، قطعات خراب را تعویض کنید.

7. عدم شستشوی لباس های غیر قابل شستشو

شستشوی لباس‌ هایی که نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند مانند کفش و یا لباس های پلاستیکی، ممکن است باعث خرابی برد ماشین لباسشویی شوند. بنابراین، بهتر است این لباس‌ها را با دست شسته و یا در محیطی که برای شستن آن ها مناسب است شستشو دهید.

8. استفاده از محصولات نرم کننده

استفاده از محصولات نرم‌ کننده می‌ تواند باعث کاهش فشار و سایش بر روی قطعات داخلی ماشین لباسشویی شود. این موضوع می‌ تواند باعث جلوگیری از خرابی برد آن نیز بشود.

9. استفاده از برنامه خشک کن

استفاده از برنامه خشک کن برای خشک کردن لباس‌ ها می ‌تواند باعث کاهش فشار بر روی قطعات داخلی ماشین لباسشویی شده و از خرابی برد آن جلوگیری کند.

تعمیر برد ماشین لباسشویی در ماندگار سرویس

ماندگار سرویس یکی از مراکز معتبر است که بیش از یک دهه است به طور تخصصی در زمینه تعمیرات برد ماشین لباسشویی فعالیت می کند. ماندگار سرویس با همکاری تکنسین های مجرب قادر می باشد تمامی مشکلات برد ماشین لباسشویی  را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند.از این رو در صورت بر خورد با هرگونه مشکلی می توانید با مراجعه یا تماس با این مرکز مشکل دستگاه خود را به راحتی برطرف کنید.

با ماندگار سرویس تماس بگیرید

تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی – تعمیر یخچال – تعمیر ماشین ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *