مرکز تعمیر یخچال غرب تهران با کمترین قیمت

 تعمیر یخچال غرب تهران توسط تکنسین های مجرب ماندگار سرویس با استفاده از تجهیزات پیشرفته عیب یابی و لوازم یدکی اصل انجام می شود. 
ماندگار سرویس تعمیر یخچال در غرب تهران را با 90 روز گارانتی انجام می دهد. 

مرکز تخصصی تعمیر یخچال غرب تهران

برای تعمیر فریزر، ساید بای ساید ، آبسردکن و یخچال غرب تهران ، با ماندگار سرویس تماس بگیرید. 

تعمیر کمپرسور یخچال و فریزر
شارژ گاز یخچال
تعمیر فن یخچال تعمیر المنت دیفراست – یخ زدایی یخچال
تعویض فیلتر آب یخچال و ساید تعمیر برد یخچال و فریزر
تعویض ترموستات ، رله و اورلود یخچال تنظیم درب یخچال
تعویض سنسور دیفراست  

تعمیرات تخصصی یخچال و ساید در غرب تهران

تعمیرگاه مجهز ماندگار سرویس ، تمام برندهای یخچال ایرانی و خارجی در کمترین زمان ، عیب یابی و تعمیر می کند :

یخچال سامسونگ ، یخچال ال جی ، یخچال بوش ، یخچال اسنوا ، یخچال دوو ، یخچال امرسان ، یخچال ایستکول ، یخچال دیپوینت ، یخچال جی پلاس –، یخچال ایکس ویژن ، یخچال تی سی ال ، یخچال پارس ، یخچال پاکشوما ، یخچال کلور ، یخچال سام ، یخچال کندی ، یخچال هاردستون ، یخچال مایدیا ، یخچال بکو ، یخچال بهی ، یخچال زیرووات ، یخچال هیوندای ، یخچال وایت هاوس ، یخچال ویرپول ، یخچال  وستینگ هاوس ، یخچال  کنوود ، یخچال آرچلیک ، یخچال حایر ، یخچال الکترواستیل ، یخچال هیمالیا ، یخچال سوزوکی ، یخچال پلادیوم ، یخچال بنس ، یخچال بست ، یخچال وست پوینت ، یخچال جنرال ، یخچال فیلور ، یخچال مجیک شف ، یخچال لایف ، یخچال دونار ، یخچال یخساران ، یخچال پلار ، یخچال تکنوهاوس ، یخچال اکسنت ، یخچال آر تی سی ، یخچال سیلور ، یخچال آزمایش ، یخچال جنرال لوکس ، یخچال مابه ، یخچال  الکترولوکس و…

اعزام فوری تعمیرکار یخچال به تمام محله ها و مناطق غرب تهران

پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ،  شهرک غرب ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و …

مزایای تعمیر یخچال غرب تهران توسط ماندگار سرویس

1 . ماندگار سرویس متشکل از افراد و تکنسین های آموزش دیده و با تجربه می باشد. تکنسین های ماندگار سرویس برای تعمیر یخچال از ابزار و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند تا خطایی در حین تعمیر و یا در پروسه عیب یابی دستگاه رخ ندهد.

2. تکنسین های ماندگار سرویس تا جایی که امکان داشته باشد سعی می کنند قطعات معیوب یخچال شما را تعمیر کرده و از تعویض کردن آن ها جلوگیری می کنند. این کار باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی شود.در صورتی که قطعه ای در یخچال شما نیاز به تعویض داشته باشد، تکنسین های ماندگار سرویس قطعه را معیوب را با استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت تعویض می کنند تا در کوتاه مدت به دلیل استفاده از قطعات بدل و بی کیفیت مشکلی در دستگاه ایجاد نشود.

تعمیر یخچال غرب تهران
تعمیر یخچال غرب تهران

هزینه تعمیر یخچال در غرب تهران

تعیین قیمت و هزینه تعمیر یخچال غرب تهران به یک عامل بستگی ندارد؛ بلکه عوامل مختلفی در تعیین آن نقش دارند. یکی از این عوامل که نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در هزینه تعمیر یخچال دارد، نوع مشکل و خرابی است که در دستگاه ایجاد شده است. به این صورت که اگر یخچال شما دچار مشکل ساده شده باشد و بتوان به راحتی آن را برطرف کرد، هزینه تعمیر آن کم خواهد بود. اما در صورتی که مشکل ایجاد شده در یخچال بسیار جدی باشد، به عنوان مثال موتور آن خراب شده باشد، هزینه تعمیر آن بدون شک در مقایسه با مشکلات ساده تر بیشتر خواهد بود.
عامل بعدی نوع و مدل یخچال شما می باشد. قطعات یدکی یخچال های جدید به فراوانی در بازار یافت می شوند و در هنگام خرابی یخچال به راحتی می توان قطعات مورد نیاز را تهیه کرد.
از طرفی یخچال های قدیمی به دلیل این که تولیدشان متوقف شده است، قطعات یدکی آن ها به سختی یافت می شود. از این رو در صورت خرابی این یخچال ها تعمیرکاران هزینه بیشتری را در قبال تعمیر کردن آن ها دریافت می کنند.

 تعمیرکار یخچال در منزل 

از آنجایی که وزن یخچال ها بسیار زیاد می باشد و جا به جایی آن ها در هنگام خرابی کار بسیار سخت و گاهی با آسیب دیدن آن همراه می باشد، ماندگار سرویس تعمیر یخچال را در منزل انجام می دهد.
تعمیر یخچال در منزل از هزینه اضافی و آسیب های حین حمل و نقل نیز جلوگیری می کند. 

علائم خرابی یخچال ممکن است شامل موارد زیر باشد:

یخچال ها به طور طبیعی به مرور زمان و یا به دلیل فرسودگی دچار مشکلاتی می شوند و در عملکرد و کارکرد صحیح آن ها اختلال ایجاد می شود. این مشکلات کاملا رایج می باشند و صرف نظر از نوع و مدل یخچال در هر کدام از آن ها ممکن است رخ دهند. با مشاهده علائم زیر ، لازم است با ماندگار سرویس تماس بگیرید. 

1. عدم خنک شدن یخچال یا فریزر به طور کافی
2. نشتی آب از داخل یخچال
3. صدای نامتعارف در هنگام کارکرد یخچال
4. عدم کارکرد فن خنک‌کننده در پشت یا بالای یخچال
5. لرزش زیاد در هنگام کارکرد یخچال
6. دمای بالای فریزر و یخچال به طور همزمان
8. ظاهر شدن یخ‌زدگی یا یخ‌زدگی زیاد در داخل فریزر

هر یک از این علائم ممکن است به علت خرابی مختلفی رخ دهد، بنابراین در صورتی که این علائم را مشاهده کردید، برای تعمیر یخچال در غرب تهران ، با ماندگار سرویس تماس بگیرید. 

علت قطع و وصلی جریان برق یخچال چیست؟

قطع و وصل شدن جریان برق یخچال یکی از مشکلات رایج آن است که می تواند برای دستگاه بسیار خطرناک نیز باشد. چنین مشکلی در یخچال به دلایل مختلفی همچون نوسانات جریان برق، اختلال در قطعات الکتریکی دستگاه، وجود رطوبت در محفظه الکتریکی یخچال، قطع یا پاره شدن اتصالات دستگاه و غیره ممغرب تهران است رخ دهد.
در صورت برخورد با این مشکل باید قبل از این که به دستگاه آسیب جدی وارد شود نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

خاموش و روشن شدن یخچال

از دیگر مشکلات رایج یخچال، خاموش و روشن شدن آن به صورت متوالی و مستمر می باشد. مشکل خاموش و روشن دستگاه را می توان به عوامل مختلفی مانند خراب شدن برد الکتریکی، خراب شدن ترموستات، اختلال در عملکرد کمپرسور و غیره نسبت داد. بررسی و این مشکل نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه می باشد. از این رو توصیه می شود در صورتی که یخچال شما دچار چنین مشکلی شد حتما از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

یخ زدگی لوله های کندانسور

وظیفه تامین و ایجاد هوای سرد در یخچال بر عهده کندانسور و لوله های آن می باشد که در پشت یخچال قرار دارند. یخ زدن این لوله ها یکی از مشکلاتی است که ممغرب تهران است در آن ها ایجاد شود عملکردشان را مختل کند. در صورتی که لوله های کندانسور دچار یخ زدگی شوند راندمان یخچال با کاهش رو به رو شده و در عملکرد آن اختلال ایجاد می شود.

شماره تماس تعمیرکار یخچال در تهرانسر

در صورتیکه ساکن غرب تهران هستید ، برای تعمیر یخچال غرب تهران ، با ماندگار سرویس تماس بگیرید. 

ماندگار سرویس تعمیرگاه تخصصی بردهای الکترونیکی

تعمیرات تخصصی برد یخچال ، فریزر و ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، کولر گازی و داکت اسپلیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *